wtorek, 21 października 2008

tedo, ale o co sie obraziles?

11 komentarzy:

Naleśnik pisze...

...aaa Teddy nic nie winny, bo to są tacy bracia HUI. ..trzech ich jest. Więc tak: O HUI, NOI HUI i najstarszy OŻESZ HUI.. u nas w kraju wielu się na zwłaszcza na ostaniego często powołuje :)))))

Aga i Mały pisze...

Są plotki, że najlepszy kumpel Teda szykuje małą niespodziankę na dzisiejszy wieczór... Ponoć Tedowi szczena opadnie i niewątpliwie będzie się powoływał na najstarszego z braci :-)

Unknown pisze...

to taki ichni ja(ng)cy ków?

Pan Misio pisze...

Cześć Ted,
Co tam u ciebie? Słyszałem, że nieźle się bawicie... taaaa

A na wielbłądzie łosiu jechałeś?

Zgadnij kto

Pan Misio pisze...

A to ja.... Tuareg ....

ja pisze...

ty slabiaku. nigdzie nie byles, a chwalisz sie przescieradlem narzuconym na glowe. i jeszcze mnie od loskow wyzywasz. sam jestes losiek. zerknij na posta z mongolii i zobacz gdzie ze grejt tedo siedzi... oni cie naprawde musieli strasznie skrzywdzic w tym 204...

Pan Misio pisze...

Siedzieć to każdy w Zoo może... Teraz szukam paczki do zorgranizowania karawany, jak zdążycie wrócić to może się was jakoś upchnie na jucznego osła.

kate pisze...

Naprawde, Krystek, dlaczego ty Teda o takie nie misiowe humory podejrzewasz, zwyczajnie Tedo tak długo w ojczyznie nie był że musi sobie podstawowe zwroty co jakiś czas przypominać

ja pisze...

sam go od czasu do czasu testuje zeby nie zapomnial: 'co dzielnym policjantom na 5 liter?'

Aga i Mały pisze...

To wie każde dziecko, na każdym polskim podwórku...

Hwała!

ja pisze...

no wlasnie, ale tedo polskiego podworka nie widzial juz 4 miesiace