poniedziałek, 25 sierpnia 2008

11 p.m., hong kong island, north side

alternatywny tytul: dlaczego ja jestem taki nieostry? ... no i w tym momencie tedo postanowil zorganizowac maly konkursik: w jakim filmie pojawia sie nieostra postac i kto ja gra? licza sie tylko komentarze zamieszczone do tego posta (i gowno teda obchodzi czy taka postac pojawia sie w dzikim zezwierzeceniu 7, tu chodzi o jeden film dosc znanego rezysera, z grajacym te postac dosyc znanym aktorem). nagroda bedzie oryginalna koszulka z napisem 'i serce china'.

11 komentarzy:

Aga i Mały pisze...

Coś mi się kojarzy z Chuckiem ale on raczej był wszędzie ostry dość... Poza tym nie pamiętam czy Tedo za nim jakoś przepadał.

No i jeszcze była jakaś polopiryna albo inne cudo tylko, że tam byli "niewyraźni jacyś" a nie nieostrzy i nie wiem czy to się liczy :-)

ja pisze...

tak, trzeba przyznac, ze chuck jest cholernie ostry, wiec to nie jest dobry trop.
ale akurat ty ogladales ten film (gorzej z pamiecia)...

Luiza pisze...

Tedo niewyraźny, bo Pan Fotograf coś skiepścił. A teraz jakieś konkursidła wymyśla, każe ludziom zgadywać. Ojjj... ;)

ja pisze...

no skiepscil, skiepscil. ale, ze chcial pokazac swiatelka, to musial wymyslic konkurs (ze to rozmycie niby bylo celowe)...

Aga i Mały pisze...

moze jakaś drobna podpowiedź? coś nie daje mi ten temat spokoju. a maly nie moze nic odgrzebac w pamieci...

Aga i Mały pisze...

Zaraz po chucku przyszedł mi wczoraj do głowy Dustin Hofman a Adze Allen jakiś i trzeba teraz znaleźć film:
a) Allena z Hofmannem
b) z Hofmannem, który gra Allena
c) Allena z Allenem, który jakoś odnosi się do Hofmana

Ciężko będzie

Mały

ja pisze...

no i jak zwykle aga ma racje... a my ogladalismy ten film razem w overgroundzie ze wstepem cichego.

Aga i Mały pisze...

Deconstructing Harry?

ja pisze...

no i masz koszulke. ewentualnie mozna ja wymienic na taka z napisem 'tybet to chiny'. to jak, ktora?

Aga i Mały pisze...

a moge wymienic na magnes?
aga

ja pisze...

magnes sragnes, zacznij sie lepiej rozgladac za druga lodowka. nie dosc, ze bedzie miejsce na przyczepki, ktorych zrobil sie juz spory woreczek, to i na nowe produkty zywnosciowe, ktore zakupie po przyjezdzie.